iOS 11 için en az üç tane Jailbreak aracı gelebilir

iOS 11‘den sonra Apple’ın güvenlik konusunda çok daha geliştiği ve Jailbreak artık öldü haberleri başlarken, sevindirici bir haber suyu ısıttı. Son zamanlarda Jailbreak için yapılan sızıntılar veya son haberlerin neredeyse hepsi, Apple‘ın artık savaşta lider olduğu ve bir daha jailbreak görmeyeceğimiz şeklindeydi. Ancak son haberler bir daha bu işlerde büyük konuşmamanın gerektiğini gösteriyor. Cydia‘nın kurucusu […]

83 kez okundu 1 dk 6 sn okuma süresi 30 Aralık 2017
Google News Google News ile Abone Ol 0 Yorum

iOS 11‘den sonra Apple’ın güvenlik konusunda çok daha geliştiği ve Jailbreak artık öldü haberleri başlarken, sevindirici bir haber suyu ısıttı.

Son zamanlarda Jailbreak için yapılan sızıntılar veya son haberlerin neredeyse hepsi, Apple‘ın artık savaşta lider olduğu ve bir daha jailbreak görmeyeceğimiz şeklindeydi. Ancak son haberler bir daha bu işlerde büyük konuşmamanın gerektiğini gösteriyor.

Cydia‘nın kurucusu olan Jay Freeman, yani Saurik’in son açıklaması, iOS 11 için yakın zamanda en az 3 tane Jailbreak aracının geleceği belirtildi.

Ayrıca iOS 10.3.3’ün kırılmasını imkan sunan Coolstar isimli geliştiricinin tweet’ini aşağıda görebilirsiniz.

Bakalım denildiği gibi Jailbreak kısa süre sonra iOS kullanıcıları için gelecek mi? Bize göre artık suların git gide ısındığı ve 2018’in ilk çeyreğinde bir Jailbreak aracının geleceği kesin gibi.

Bu yazıya tepkin ne?

tekno

tekno

Yorum Ekle

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Ormanda Havuzlu Ev İnşa Etmek Hem de Tek Başına
15 Temmuz 2020

Ormanda Havuzlu Ev İnşa Etmek Hem de Tek Başına

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Huawei Watch 2’nin tasarımı görüldü
24 Şubat 2017

Huawei Watch 2’nin tasarımı görüldü

iOS 11 için en az üç tane Jailbreak aracı gelebilir

Bu Yazıyı Paylaş