Twitter, Mac Masaüstü Uygulamasını Geri Getiriyor

Mac masaüstü uygulamasını durdurduktan bir yıl sonra, Twitter, Apple’ın macOS 10.15 Catalina için Project Catalyst’i açıklamasının ardından programı geri getirdiğini söylüyor. Neden geçen yıl uygulamayı bırakmaya karar verdiğini açıkladı. Twitter, Catalina İle Başlayacak Twitter, Apple’ın WWDC konferansı sırasında geçen hafta uygulamanın Catalina ile başlayacağını ve bu yeni sürümün karanlık mod, klavye kısayolları, çoklu pencereler ve […]

49 kez okundu 1 dk 41 sn okuma süresi 16 Haziran 2019
Google News Google News ile Abone Ol 0 Yorum

Mac masaüstü uygulamasını durdurduktan bir yıl sonra, Twitter, Apple’ın macOS 10.15 Catalina için Project Catalyst’i açıklamasının ardından programı geri getirdiğini söylüyor. Neden geçen yıl uygulamayı bırakmaya karar verdiğini açıkladı.

Twitter, Catalina İle Başlayacak

Twitter, Apple’ın WWDC konferansı sırasında geçen hafta uygulamanın Catalina ile başlayacağını ve bu yeni sürümün karanlık mod, klavye kısayolları, çoklu pencereler ve bildirimler gibi çeşitli özelliklere sahip olacağını söyleyerek duyurusunu yaptı.

Twitter Mac

Şubat 2018’de Twitter, sporadik güncellemelerden sonra başvuruyu Apple’ın App Store’undan aldı ve kişilerin web sürümünü kullanmasını tavsiye etti. Dün yayınlanmasında, orijinal Mac uygulamasının neden durdurulduğuna dair bir açıklama daha yaptı: iPhone uygulamasıyla ortaya çıkarken, Mac uygulaması “Twitter’ı mobil uygulamalarına giderek daha fazla odaklandı” ve şirket sadece ikisini koruyamadı.

Twitter, mevcut iOS kod tabanını Mac’e getirmek için Project Catalyst’ten yararlanabileceğini söylüyor. Ancak şirket ayrıca, mevcut iPad deneyimimizin üstüne “yerel Mac özellikleri ekleyebileceğini” belirtti. Bakım açısından, Twitter’ın mühendislik ekibi, paylaşılan kod tabanının mümkün olduğu kadar verimli olmasına izin vermesi gerektiğini yazıyor.

Twitter Project Catalyst

Twitter, Project Catalyst ile mevcut iOS kod tabanlarını kullanabileceklerini ve masaüstleri için özellikler katacaklarını “gelecek yıllarda bu paylaşılan kod tabanını geliştirmeye devam ederken bakımımızı verimli tutacak” dedi.

Twitter, geçtiğimiz yılın şubat ayında yaptığı bağımsız Mac uygulaması için desteğini bırakacağını duyurdu. Bu, Twitter’ın 2015 sonunda Mac’e yeni bir odaklanma sözü vermesinin ardından geldi. Twitter’ın Mac’in ölümünün ışığında, Twitter kullanıcıları üçüncü taraf seçeneklerine ve Tweetdeck’e yönlendirdi. Mac uygulaması için yeni Twitter bu sonbaharda daha sonra satışa sunulacak.

Bu yazıya tepkin ne?

tekno

tekno

Yorum Ekle

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
iPhone 18 özellikleri ve fiyatı merakla bekleniyor
27 Haziran 2026

iPhone 18 özellikleri ve fiyatı merakla bekleniyor

Twitter, Mac Masaüstü Uygulamasını Geri Getiriyor

Bu Yazıyı Paylaş