İnternet kabul etti: Thanos’u onurlandırmak için 210 bin kişi banlanacak!

Thanos‘u onurlandırmak adına açılan bir subreddit, ‘internetin iyiliği için’ üyelerinin yarısını banlama kararı aldı. Infinity War’un vizyona girmesinden hemen sonra r/thanosdidnothingwrong ismiyle ortaya çıkan bir subreddit, internette refahı sağlamak adına 210 binden fazla üyesinin yarısını banlama kararı aldı. Sadece üç ay içerisinde bu üye sayısına ulaşan subreddit, kullanıcılardan gelen istek üzerine büyük bir oylama gerçekleştirdi. […]

134 kez okundu 1 dk 0 sn okuma süresi 4 Temmuz 2018
Google News Google News ile Abone Ol 0 Yorum

Thanos‘u onurlandırmak adına açılan bir subreddit, ‘internetin iyiliği için’ üyelerinin yarısını banlama kararı aldı.


Infinity War’un vizyona girmesinden hemen sonra r/thanosdidnothingwrong ismiyle ortaya çıkan bir subreddit, internette refahı sağlamak adına 210 binden fazla üyesinin yarısını banlama kararı aldı. Sadece üç ay içerisinde bu üye sayısına ulaşan subreddit, kullanıcılardan gelen istek üzerine büyük bir oylama gerçekleştirdi. Yöneticilerden birisi, paylaştığı yorumun 60 binden fazla (bu sayı oylama zamanında subreddit’in üye sayısının yarısıydı) oy alması durumunda bu isteği kabul edeceklerini dile getirdi. Tahmin edildiği gibi yorum 60 binden fazla beğeni aldı, hatta 150 bine dayandı.

Thanos

Oylamayı yapan The-Jedi-Apprentice isimli yönetici, konuyu Reddit yönetimiyle görüşeceklerini ve subreddit kullanıcılarının rastgele banlanması için yardım isteyeceklerini dile getirdi.

Şu anda banlanacak kullanıcı sayısı 105 bin civarında. Eğer istenildiği üzere banlama yapılabilirse bu olay Reddit’in en büyük banlama hareketi olarak tarihe geçecek. Bunların tümü yalnızca ve yalnızca Deli Titan’ın haklı olduğunu gösterebilmek için.

Kaynak

Bu yazıya tepkin ne?

tekno

tekno

Yorum Ekle

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YotaPhone 3 Geliyor!
19 Eylül 2015

YotaPhone 3 Geliyor!

İnternet kabul etti: Thanos’u onurlandırmak için 210 bin kişi banlanacak!

Bu Yazıyı Paylaş