Tim Cook, Apple’ın Yenilenebilir Enerji Kullanımı Hakkında Açıklama Yaptı!

Apple’ın dünya genelinde faaliyet gösteren 43 ülkedeki tüm birim ofis, veri merkezleri ve perakende mağazalarının yenilenebilir enerjiye geçtiğini açıklandı. Apple CEO’su Tim Cook’un açıklamasında, “Dünyayı bulduğumuzdan daha iyi bir şekilde bırakmaya kararlıyız. Yıllarca süren yoğun çalışmalardan sonra bu önemli dönüm noktasına ulaştığımız için gurur duyuyoruz” dedi. Apple, bir süredir yenilenebilir enerji konusunda yatırımlarını sürdürüyordu; İddialara […]

122 kez okundu 39 sn okuma süresi 10 Nisan 2018
Google News Google News ile Abone Ol 0 Yorum

Apple’ın dünya genelinde faaliyet gösteren 43 ülkedeki tüm birim ofis, veri merkezleri ve perakende mağazalarının yenilenebilir enerjiye geçtiğini açıklandı.

Apple CEO’su Tim Cook’un açıklamasında, “Dünyayı bulduğumuzdan daha iyi bir şekilde bırakmaya kararlıyız. Yıllarca süren yoğun çalışmalardan sonra bu önemli dönüm noktasına ulaştığımız için gurur duyuyoruz” dedi.

Apple, bir süredir yenilenebilir enerji konusunda yatırımlarını sürdürüyordu; İddialara göre firmanın dünya çapında 25 yenilenebilir enerji projesinin var olduğu ve buralardan 626 megawatt’lık güç üretildiği; hayata geçecek olan 15 projenin tamamlanması ile birlikte toplamda 1.4 gigawatt’lık yeşil enerji üretiminin yapılacağı belirtiliyor.

Bu yazıya tepkin ne?

tekno

tekno

Yorum Ekle

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Ormanda Havuzlu Ev İnşa Etmek Hem de Tek Başına
15 Temmuz 2020

Ormanda Havuzlu Ev İnşa Etmek Hem de Tek Başına

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Eylül ayı için Xbox Games With Gold oyunları belli oldu
28 Ağustos 2018

Eylül ayı için Xbox Games With Gold oyunları belli oldu

Tim Cook, Apple’ın Yenilenebilir Enerji Kullanımı Hakkında Açıklama Yaptı!

Bu Yazıyı Paylaş