Apple, 145 Milyon Dolar Ceza Aldı!

Reuters’un paylaştığı habere göre Apple, patent ihlali nedeni ile Kaliforniya Federal Mahkemesi tarafından WiLan adlı şirkete 145.1 milyon dolar ceza ödemeye mahkum edildi. Açıklamaya göre Apple, WiLan’ın sahip olduğu iki patenti ihlal ettiği için suçlu olduğunu belirtildi. WiLan’ın açıklamasında ise bahsi geçen patentlerin iPhone modellerinin kablosuz teknolojisiyle ilgili olduğu söyleniyor. İlk patent kablosuz iletişimde bant genişliği protokolleri, diğeri […]

32 kez okundu 37 sn okuma süresi 2 Ağustos 2018
Google News Google News ile Abone Ol 0 Yorum

Reuters’un paylaştığı habere göre Apple, patent ihlali nedeni ile Kaliforniya Federal Mahkemesi tarafından WiLan adlı şirkete 145.1 milyon dolar ceza ödemeye mahkum edildi.


Açıklamaya göre Apple, WiLan’ın sahip olduğu iki patenti ihlal ettiği için suçlu olduğunu belirtildi. WiLan’ın açıklamasında ise bahsi geçen patentlerin iPhone modellerinin kablosuz teknolojisiyle ilgili olduğu söyleniyor. İlk patent kablosuz iletişimde bant genişliği protokolleri, diğeri ise kablosuz iletişim sisteminin kullanılabilir olması için çağrı kabul kontrolüyle ilgili bir sistem.

WiLan yine kablosuz teknolojiler ile ilgili Apple’dan davacı olmuş ancak olumlu bir sonuç alamamıştı. Apple’dan ise henüz karar ile ilgili bir açıklama yapılmadı.

Bu yazıya tepkin ne?

tekno

tekno

Yorum Ekle

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Ormanda Havuzlu Ev İnşa Etmek Hem de Tek Başına
15 Temmuz 2020

Ormanda Havuzlu Ev İnşa Etmek Hem de Tek Başına

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
TikTok girişimi nasıl gerçekleşti?
23 Ocak 2021

TikTok girişimi nasıl gerçekleşti?

Apple, 145 Milyon Dolar Ceza Aldı!

Bu Yazıyı Paylaş