Tim Cook, Apple’ın Yenilenebilir Enerji Kullanımı Hakkında Açıklama Yaptı!

Apple’ın dünya genelinde faaliyet gösteren 43 ülkedeki tüm birim ofis, veri merkezleri ve perakende mağazalarının yenilenebilir enerjiye geçtiğini açıklandı. Apple CEO’su Tim Cook’un açıklamasında, “Dünyayı bulduğumuzdan daha iyi bir şekilde bırakmaya kararlıyız. Yıllarca süren yoğun çalışmalardan sonra bu önemli dönüm noktasına ulaştığımız için gurur duyuyoruz” dedi. Apple, bir süredir yenilenebilir enerji konusunda yatırımlarını sürdürüyordu; İddialara […]

123 kez okundu 39 sn okuma süresi 10 Nisan 2018
Google News Google News ile Abone Ol 0 Yorum

Apple’ın dünya genelinde faaliyet gösteren 43 ülkedeki tüm birim ofis, veri merkezleri ve perakende mağazalarının yenilenebilir enerjiye geçtiğini açıklandı.

Apple CEO’su Tim Cook’un açıklamasında, “Dünyayı bulduğumuzdan daha iyi bir şekilde bırakmaya kararlıyız. Yıllarca süren yoğun çalışmalardan sonra bu önemli dönüm noktasına ulaştığımız için gurur duyuyoruz” dedi.

Apple, bir süredir yenilenebilir enerji konusunda yatırımlarını sürdürüyordu; İddialara göre firmanın dünya çapında 25 yenilenebilir enerji projesinin var olduğu ve buralardan 626 megawatt’lık güç üretildiği; hayata geçecek olan 15 projenin tamamlanması ile birlikte toplamda 1.4 gigawatt’lık yeşil enerji üretiminin yapılacağı belirtiliyor.

Bu yazıya tepkin ne?

tekno

tekno

Yorum Ekle

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Xiaomi 17 Ultra’nın gerçek optik yakınlaştırma sunan 200 megapiksellik periskop kamera sistemini çalışırken gösteren video paylaşıldı
27 Aralık 2025

Xiaomi 17 Ultra’nın gerçek optik yakınlaştırma sunan 200 megapiksellik periskop kamera sistemini çalışırken gösteren video paylaşıldı

Tim Cook, Apple’ın Yenilenebilir Enerji Kullanımı Hakkında Açıklama Yaptı!

Bu Yazıyı Paylaş