Microsoft: Microsoft Edge en az güç tüketen tarayıcı [Video]

Microsoft‘un Internet Explorer’den sonra yeniden isimlendirdiği ve geliştirdiği Microsoft Edge için bir yeni iddia daha ortaya çıkıyor. Microsoft, tarayıcı sektöründe her ne kadar iddialı ve emin adımlarla yürümüş olsa bile zamanında çok kez Chrome ve Mozilla’nın gerisinde kaldı. Şimdi ise bir kez daha emin adımlarda paylaştığı bir videoda 3 ayrı tarayıcının tam şarjlı farklı bilgisayarlardaki […]

97 kez okundu 45 sn okuma süresi 3 Ocak 2018
Google News Google News ile Abone Ol 0 Yorum

Microsoft‘un Internet Explorer’den sonra yeniden isimlendirdiği ve geliştirdiği Microsoft Edge için bir yeni iddia daha ortaya çıkıyor.

Microsoft, tarayıcı sektöründe her ne kadar iddialı ve emin adımlarla yürümüş olsa bile zamanında çok kez Chrome ve Mozilla’nın gerisinde kaldı. Şimdi ise bir kez daha emin adımlarda paylaştığı bir videoda 3 ayrı tarayıcının tam şarjlı farklı bilgisayarlardaki güç tüketimini göstererek kendini kanıtlamaya çalışıyor.

https://youtu.be/9NC_4m1oMIY

Yapılan testin sonuçlarına göre üç farklı tarayıcıdan en iyi güç tüketimi sunan Microsoft Edge oluyor. Videolarda görüldüğü gibi,

Microsoft Edge 16 saat, 8 dakika ve 33 saniye,
Chrome 13 saat, 31 dakika ve 57 saniye,
Mozilla 9 saat, 52 dakika ve 22 saniye kadar dayanabilmiş.

Microsoft aslında burada siz kullanmıyorsunuz ama hem hızlıyız hemde az güç tüketiyoruz demek istemiş.

Bu yazıya tepkin ne?

tekno

tekno

Yorum Ekle

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Ormanda Havuzlu Ev İnşa Etmek Hem de Tek Başına
15 Temmuz 2020

Ormanda Havuzlu Ev İnşa Etmek Hem de Tek Başına

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Facebook’un BlackBerry’den “çaldığı” 5 özellik
07 Mart 2018

Facebook’un BlackBerry’den “çaldığı” 5 özellik

Microsoft: Microsoft Edge en az güç tüketen tarayıcı [Video]

Bu Yazıyı Paylaş