Samsung Gear Watch Eşleşme Sorunu Çözümü

Sedatkuhlen

Administrator
Yönetici
Admin
#1
Gear saat sahiplerinin saatinin herhangi bir nedenden dolayı degişmesi veya daha önce bir saat ile eşleşmiş olan akıllı telefon nedeni ile yeni saatin ilk kurulumu esnasında akıllı saat ve akıllı telefon eşleşme sorunu yaşayanabiliyor.

Bu sorunun çözümü için adım adım yapabilecekleriniz şu şekilde.

- Telefonunuzdan Gear Manager uygulamasını kaldırın.
- Telefonunuzun Bluetooth ayarlarına girerek saatinizi eslenmis cihaz listesinden gorun. Eşleşmeyi silin.
- Telefondan Ayarları açın. Cihaz kategorisinin altından Hesaplar kısmını bulun. Girdiginizde butun senkronize olan hesaplarınızın listesini goreceksiniz orada Samsung hesabınıza tıklayın icine girin profile'i tıklayın. (Şifreniz app manager ile aynıdır. Parmak izi ile de girebilirsiniz) Oradan Security kategorisinin altında My Devices/Cihazlarım tarzı bir kutucuk göreceksiniz. Eski Gear cihazınızın üzerine gelip bu cihazdan çıkış yapi tıklayın. Boylelikle eski cihazinizin varligini kaldirmis oldunuz.
- Gear manager'ı tekrar indirin ve normal eşleştirmenizi yapın.

Not: Kişisel verileriniz 4. Aşamada gearınız sıfırlanacağından yedekleme işlemi yapmayı unutmayın.